
"Перевернене навчання" – це форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів із навчальним матеріалом наступного уроку, учні самостійно опановують теоретичний матеріал, а в класі час використаний на виконання практичних завдань
"Перевернений клас» – це така педагогічнамодель, в якій типова подача лекцій та організація домашніх завдань міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відеолекції, а у класі виконують вправи, створюють проекти, обговорюють проблемні питання, дискутують. Відеолекції розглядають як ключовий компонент в «переверненому» підході, їх готує вчитель і розміщує в Інтернеті.
«Перевернений» урок – це урок, який інвертує традиційні методи викладання: подача матеріалу проходить за межами школи, а домашня робота перенесена на урок. Це не просто зміна навчальної послідовності. Такий урок передбачає зміну власних педагогічних прийомів.
Авторами
технології «переверненого навчання» вважають вчителів хімії Аарона Самса і
Джонатана Бергманна (США). У 2008 році вони стали записувати
відеоролики зі своїми лекціями та пропонувати їх на домашнє опрацювання учням.
У власних книгах «Перевернуте навчання або як достукатися до кожного учня на
уроці» розповідають про особливості технології та її можливості .
Перевагами
«переверненого» навчання є такі: зростання активності, розвиток
співробітництва, персоналізація навчання, доступність
інформаційно-комунікаційних технологій.
Перевернена
модель покладає більшу відповідальність за навчання на учнів, дає їм стимул для
дослідження, експерименту.
Порівняймо
традиційний та «перевернений» підходи до навчання.


Немає коментарів:
Дописати коментар