Працюю другий рік над проблемою «Екологічне виховання на уроках в школі
НУШ»
У початковій школі використовую всі
передумови для систематично екологічного виховання молодших школярів:
1) через зміст природознавчих навчальних предметів інтегрованих уроків;
2) збагачую всі предмети екологічно спрямованим змістом і міжпредметними
зв’язками;
3) проведення позаурочної діяльності з вивченням довкілля і
заохочення дітей до практичних справ щодо його збереження;
4) залучення школярів до дослідницької роботи в індивідуальних і
групових проектах;
5) проведення екологічних вікторин, конкурсів малюнків;
6) екологічне
просвітництво батьків.
У нових програмах і
підручниках для початкової школи у засвоєнні змісту всіх предметів закладено
можливості для створення навчальних ситуацій, які прямо чи опосередковано
сприяють формуванню в дітей уявлень і понять про цілісність світу, природне і
соціальне оточення як середовище
Головна мета, яку ставила перед собою як класний керівник на початку року, продовжити працювати у 2 класі над всебічним розвитком моїх школярів, стати наставником, що допоможе оволодіти ключовими та предметними компетентностями, наскрізними вміннями, необхідними життєвими й соціальними навичками, що забезпечують готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві.
У 2 класі навчається 6 учнів: 3 хопчики і
3 дівчинки Стосунки у колективі між
хлопчиками і дівчатками дружні та доброзичливі, дієві. Діти завжди долучаються
до класних справ, активно виконують доручення вчителя, приймають участь в
шкільних та позашкільних конкурсах та благодійних
заходах, приймають активну участь у акціях задля пришвидшення нашої перемоги.
В І семестрі 2024
- 2025
н.р. перед класним колективом ставилися наступні завдання :
- формувати
ціннісний, дружний колектив, формувати навички ведення здорового способу життя
- працювати
над розвитком моральних якостей дитини
- формувати
навички самообслуговування
- розвивати
художні та естетичні смаки
- формувати
почуття любові до рідного краю, народу, мови.
Основною
метою виховної діяльності є створення в колективі оптимального позитивного
мікроклімату, як на уроках так і в позаурочний час, який би сприяв творчому
саморозкриттю, саморозвитку кожного учня.
Клас взяв участь у низці заходів:
- Святкова лінійка та перший урок «Україна починається з тебе»
- Олімпійський тиждень Виховна година «Спорт – сила, краса, здоров’я»
- Виховна година "Твій друг-дорожній рух"
- До дня туризму "Віртуальна подорож Україною"
- Усний журнал з переглядом фрагменту мультфільму "Козацькому роду- нема переводу"
- Година спілкування «Я син своєї землі»
-
«Краса природи
у творах образотворчого мистецтва» (виготовлення аплікації з природних
матеріалів) та участь в Осінній ярмарці.
- Година спілкування «Рідне слово – диво калинове»
- Перегляд відеороликів на тему: «Ми проти насильства»
- Квест "Пожежна безпека",
- Година доброти "Як стати добрим»,
- Зустріч обговореня "Найцінніше в моєму житті",
- Виховна година «Кожна людина має право»,
- Година спілкування " Що означає бути відповідальним
Немає коментарів:
Дописати коментар