Дистанційне навчання 3 тиждень

                                             




6 квітня

1.Я досліджую світ - Тиждень   №28  за яким ми працюємо має назву «Світ рослин»
                                       В підручнику опрацювати  с. 80-83 , зошит с. 26-29 
 

    2.  Українська мова   Читання с.48-49   Буква «Ве»( читаємо, складаємо 2-3 питання до тексту, театралізуємо – вчимося складати валізу, запам'ятовуємо слова із цією літерою)










       3.  Українська мова   Письмо   В робочому зошиті с.36, письмо великої і малої літери «Ве»








4. Математика Підручник с. 96 (Лічба десятками), робочий зошит с. 30
 Завдання всі усні, поясніть дітям як утворюється десяток
                                                                     



         № 1/96
-          Полічіть палички. Скільки їх? Коли їх об’єднали в одну групу, можна сказати, що це десяток  паличок. Прочитайте підписи під малюнками.
-          Скільки десятків паличок на наступному малюнку? Прочитайте, як їх називають. Хто помітив,  як утворилася частинка слова дцять? (Скорочено від слова десять.)
-          Скільки десятків на третьому малюнку?-
-          Що позначено на числовому промені? (Числа 10, 20, 30.)
-          Зверніть увагу: між числами 10, 20, 30 є ще й інші числа.
-          Хто здогадується, як називається число 4 десятки, 5 десятків і далі? Полічіть десятками, хто вміє.
       Загальний висновок. Лічити предмети можна по одному, групами: по 10, тобто десятками.
      Десяток — нова лічильна одиниця.
№ 2/96
         Таблиця під номером 2 навчить нас розуміти, як називають різні десятки. Їх на́зви слід       пам’ятати.  Ними ми будемо користуватися в математиці і в житті. З ними утворюються дуже-дуже багато нових чисел.
Увага! Зверніть увагу учнів на правильну вимову чисел 50, 60, 70, 80. Наголос має бути на останньому складі.
Довідка. У числівниках один, два, три, чотири, п’ять, шість, сім, вісім, дев’ять, десять, двадцять,
тридцять, сорок, п’ятдесят, шістдесят, сімдесят, вісімдесят у непрямих відмінках (крім знахідного,
якщо він збігається з називним, і кличного) наголос припадає на закінчення, наприклад: один — одного́, одному́, одни́м, (на) одному́(одні́м); п’ять — п’ятьо́х (п’яти́), п’ятьо́м (п’яти́), п’ятьма́(п’ятьома́),(на) п’ятьо́х (п’яти́); п’ятдеся́т — п’ятдесятьо́х (п’ятдесяти́), п’ятдесятьо́м(п’ятдесяти́), п’ятдесятьма́(п’ятдесятьома́), (на) п’ятдесятьо́х (п’ятдесяти́). Числівник дев’яносто має нерухомий наголос, якийприпадає на елемент но-: дев’яно́сто, дев’яно́ста, (на) дев’яно́ста).
  № 6/96/? Практична робота. Виготовлення з пластиліну кулі, куба, циліндра.

                                                          7  квітня

1.     Я досліджую світ – Підручник с.84-85, робочий зошит с.30-31



2.  Українська мова – робота з дитячою літературою: читаю вірші
 Г. Фальковича


    



   3. Математика  - Підручник с. 97,   робочий зошит  с.31 

Робота в зошиті. С. 31, № 1.
-  Виконайте обчислення. Скільки різних відповідей? Запишіть їх.
Робота в зошиті. С. 31, № 2. 
- Назвіть число десятків по-іншому (тридцять, сорок, п’ятдесят).
 № 1/97
 - Полічіть від 1 до 10; від 10 до 1.
 -Назвіть, які числа пропущено в кожному ряду.
 № 2/97 
-Прочитайте текст на полотні.
 - Чому ці числа називають десятками? (Бо вони показують/містять число десятків.)  
-А чому їх називають розрядними, дізнаєтесь пізніше.
 № 3/97 
-Прочитайте рівності. Назвіть пропущені числа (другу/праву частину рівності). 
№ 4/97 
- Порівняйте числа. У ході їх порівняння утворяться рівності (коли числа рівні — ставимо між ними знак =) або нерівності (коли числа неоднакові — ставимо між ними знаки >, <).
 -  Прочитайте рівності, нерівності. Визначте, які з них правильні. Випишіть їх у зошит. *Серед думок, тверджень, які ми висловлюємо, є правильні (істинні) і неправильні (хибні). Давайте визначимось: На уроці зараз ми малюємо (може бути істина або хибність). Київ — столиця України (істина). Ми живемо на планеті Марс (хибність).
 - Наведіть приклади хибних тверджень. Наведіть приклади істинних тверджень.
 Робота в зошиті. С. 31, № 3, № 4.
 № 5/97 
- Розв’яжіть задачу. Сформулюйте повну відповідь до неї. Бесіда про гігієну харчування. 
№ 6/97/? 
-Скільки чисел у кожній групі? Скільки цифр у кожній групі?
 - У якій групі більше цифр? 
-*Зі скількох цифр утворено шість чисел



                                                                         8  квітня
        1.            Українська мова – читання букви Уу, підручник с. 50-51 ( читаємо, складаємо речення, переказуємо)


2.            Українська мова – письмо  робочий зошит с.37

    (Велика і маленька букви Уу)






3.            Математика – підручник с. 98,  робочий зошит с. 32


                                                      9               квітня

1. Українська мова -  Цікавинки про Україну (  великі міста України, гори, озера, заповідники, туристичні місця – все, що стосується України)
Беремо інформацію з енциклопедії, інтернету) продивіться відео і розкажіть дитині .








2. Українська мова - - повторюємо письмо вивчених букв. Зошит для письма і розвитку  мовлення  с.39-41

  
                  


3. Математика        -  підручник с. 99, робочий зошит с. 33

  


      
10 квітня

1. Українська мова - повторюємо письмо вивчених букв. Зошит для письма і розвитку  мовлення  с.15-18
2.  Я досліджую світ  - підручник с. 86, робочий зошит с. 32-33











Немає коментарів:

Дописати коментар