1.Я досліджую світ - Тиждень №28
за яким ми працюємо має назву «Світ рослин»
В підручнику опрацювати с. 80-83 , зошит с. 26-29
2. Українська мова
Читання с.48-49 Буква
«Ве»( читаємо, складаємо 2-3 питання до тексту, театралізуємо – вчимося
складати валізу, запам'ятовуємо слова із цією літерою)
3. Українська
мова Письмо В
робочому зошиті с.36, письмо великої і малої літери «Ве»
4. Математика Підручник с. 96 (Лічба десятками), робочий
зошит с. 30
Завдання всі усні,
поясніть дітям як утворюється десяток
№ 1/96
-
Полічіть
палички. Скільки їх? Коли їх об’єднали в одну групу, можна сказати, що це десяток паличок.
Прочитайте підписи під малюнками.
-
Скільки
десятків паличок на наступному малюнку? Прочитайте, як їх називають. Хто
помітив, як утворилася
частинка слова дцять? (Скорочено від слова десять.)
-
Скільки
десятків на третьому малюнку?-
-
Що
позначено на числовому промені? (Числа 10, 20, 30.)
-
Зверніть
увагу: між числами 10, 20, 30 є ще й інші числа.
-
Хто
здогадується, як називається число 4 десятки, 5 десятків і далі? Полічіть
десятками, хто вміє.
Загальний
висновок. Лічити предмети можна по одному, групами: по 10, тобто десятками.
Десяток — нова
лічильна одиниця.
№ 2/96
Таблиця під
номером 2 навчить нас розуміти, як називають різні десятки. Їх на́зви слід пам’ятати. Ними ми будемо
користуватися в математиці і в житті. З ними утворюються дуже-дуже багато нових
чисел.
Увага!
Зверніть увагу учнів на правильну вимову чисел 50, 60, 70, 80. Наголос має бути
на останньому складі.
Довідка. У числівниках один, два, три, чотири,
п’ять, шість, сім, вісім, дев’ять, десять, двадцять,
тридцять,
сорок, п’ятдесят, шістдесят, сімдесят, вісімдесят у непрямих відмінках (крім
знахідного,
якщо він
збігається з називним, і кличного) наголос припадає на закінчення, наприклад:
один — одного́, одному́, одни́м, (на) одному́(одні́м); п’ять — п’ятьо́х
(п’яти́), п’ятьо́м (п’яти́), п’ятьма́(п’ятьома́),(на) п’ятьо́х (п’яти́);
п’ятдеся́т — п’ятдесятьо́х (п’ятдесяти́), п’ятдесятьо́м(п’ятдесяти́),
п’ятдесятьма́(п’ятдесятьома́), (на) п’ятдесятьо́х (п’ятдесяти́). Числівник
дев’яносто має нерухомий наголос, якийприпадає на елемент ‑но-: дев’яно́сто, дев’яно́ста, (на) дев’яно́ста).
№ 6/96/? Практична робота. Виготовлення з
пластиліну кулі, куба, циліндра.
1. Я досліджую світ – Підручник с.84-85, робочий зошит с.30-31
2. Українська мова – робота з дитячою літературою: читаю вірші
Г. Фальковича
3. Математика - Підручник с. 97, робочий зошит с.31
Робота в зошиті. С. 31, № 1.
- Виконайте обчислення. Скільки різних відповідей? Запишіть їх.
Робота в зошиті. С. 31, № 2.
- Назвіть число десятків по-іншому (тридцять, сорок, п’ятдесят).
№ 1/97
- Полічіть від 1 до 10; від 10 до 1.
-Назвіть, які числа пропущено в кожному ряду.
№ 2/97
-Прочитайте текст на полотні.
- Чому ці числа називають десятками? (Бо вони показують/містять число десятків.)
-А чому їх називають розрядними, дізнаєтесь пізніше.
№ 3/97
-Прочитайте рівності. Назвіть пропущені числа (другу/праву частину рівності).
№ 4/97
- Порівняйте числа. У ході їх порівняння утворяться рівності (коли числа рівні — ставимо між ними знак =) або нерівності (коли числа неоднакові — ставимо між ними знаки >, <).
- Прочитайте рівності, нерівності. Визначте, які з них правильні. Випишіть їх у зошит. *Серед думок, тверджень, які ми висловлюємо, є правильні (істинні) і неправильні (хибні). Давайте визначимось: На уроці зараз ми малюємо (може бути істина або хибність). Київ — столиця України (істина). Ми живемо на планеті Марс (хибність).
- Наведіть приклади хибних тверджень. Наведіть приклади істинних тверджень.
Робота в зошиті. С. 31, № 3, № 4.
№ 5/97
- Розв’яжіть задачу. Сформулюйте повну відповідь до неї. Бесіда про гігієну харчування.
№ 6/97/?
-Скільки чисел у кожній групі? Скільки цифр у кожній групі?
- У якій групі більше цифр?
-*Зі скількох цифр утворено шість чисел
Робота в зошиті. С. 31, № 1.
- Виконайте обчислення. Скільки різних відповідей? Запишіть їх.
Робота в зошиті. С. 31, № 2.
- Назвіть число десятків по-іншому (тридцять, сорок, п’ятдесят).
№ 1/97
- Полічіть від 1 до 10; від 10 до 1.
-Назвіть, які числа пропущено в кожному ряду.
№ 2/97
-Прочитайте текст на полотні.
- Чому ці числа називають десятками? (Бо вони показують/містять число десятків.)
-А чому їх називають розрядними, дізнаєтесь пізніше.
№ 3/97
-Прочитайте рівності. Назвіть пропущені числа (другу/праву частину рівності).
№ 4/97
- Порівняйте числа. У ході їх порівняння утворяться рівності (коли числа рівні — ставимо між ними знак =) або нерівності (коли числа неоднакові — ставимо між ними знаки >, <).
- Прочитайте рівності, нерівності. Визначте, які з них правильні. Випишіть їх у зошит. *Серед думок, тверджень, які ми висловлюємо, є правильні (істинні) і неправильні (хибні). Давайте визначимось: На уроці зараз ми малюємо (може бути істина або хибність). Київ — столиця України (істина). Ми живемо на планеті Марс (хибність).
- Наведіть приклади хибних тверджень. Наведіть приклади істинних тверджень.
Робота в зошиті. С. 31, № 3, № 4.
№ 5/97
- Розв’яжіть задачу. Сформулюйте повну відповідь до неї. Бесіда про гігієну харчування.
№ 6/97/?
-Скільки чисел у кожній групі? Скільки цифр у кожній групі?
- У якій групі більше цифр?
-*Зі скількох цифр утворено шість чисел
8 квітня
1.
Українська мова – читання букви Уу, підручник с.
50-51 ( читаємо, складаємо речення, переказуємо)
2.
Українська мова – письмо робочий зошит с.37
(Велика і маленька букви Уу)
3.
Математика – підручник с. 98, робочий зошит с. 32
9 квітня
9 квітня
1. Українська мова - Цікавинки про Україну ( великі міста України, гори, озера,
заповідники, туристичні місця – все, що стосується України)
Беремо інформацію з енциклопедії, інтернету)
продивіться відео і розкажіть дитині .
2. Українська мова - - повторюємо письмо вивчених букв. Зошит для письма і розвитку мовлення с.39-41
3. Математика - підручник с. 99, робочий зошит с. 33
10 квітня
1. Українська мова - повторюємо письмо вивчених букв. Зошит для письма і розвитку мовлення с.15-18
2. Я досліджую світ - підручник с. 86, робочий зошит с. 32-33
Немає коментарів:
Дописати коментар