30 березня
1. Я досліджую світ Тиждень №27 за яким ми працюємо має назву « Навіщо ми їмо»
В підручнику опрацювати с. 74-75 ( розглянути картинку на с. 74 обговорити , які продукти на ній зображені. А на с. 75 дізнайтеся, прочитавши дитині, для чого потрібна їжа. Обговоріть, яка страва улюблена у вашій сім'ї, у вашої дитини, приготуйте її разом , сфотографуйтеся, як готуєте її).
В зошиті с. с. 18-21 ( в першому завданні, «Дізнайтеся, що люблять їсти твої однокласники», записуємо імена членів родини, а не однокласників.
2. Українська мова Читання в підручнику с. 44-45 ( читаємо , обговорюємо, хоч до одного – двох слів складіть звукову модель будь-якого слова з цієї сторінки.
3. Українська мова Письмо В робочому зошиті з української мови каліграфічно пишемо велику і маленьку букву Єє с. 30
4. Математика Підручник с. 91 усно 1,2,4 , письмово 3
Зошит с.27 письмово
31 березня
1.
Я досліджую світ Підручник с. 76-77 (роздивитися, обговорити з
дитиною) , в зошиті с. 22-23 (зафарбуй, познач, пронумеруй)
2.
Українська мова Читання - буква ь
с.76 ( пограйте у гру «Один- багато», опрацюйте
твір В. Сухомлинського « Мильна бульбашка», спочатку батьки прочитайте, а потім
діти . Придумайте по 2-3 питання до тексту дітям, щоб вони дали вам відповідь)
Письмо – с.31
3.
Математика підручник с. 92 усно 2,4 письмово 1,3 . Робочий зошит с.28
1 Квітня
1.
Українська мова Читання -
Буквосполучення ьо с.47
(Прочитайте слова, чим вони схожі, чим відрізняються. Читаємо текст про льон,
переказуємо , складаємо 2 запитання до тексту.)
Зошит с.32-33 (розфарбуй, склади і
запиши речення, склади і запиши слова)
2. Українська мова Письмо - письмо вивченої літери, складів, слів із нею (Зошит для письма і розвитку мовлення Ч ІІ с.42
ü надрукуйте ь,
ü знайдіть картинку, яка відповідає звуковій моделі,
ü напишіть склади і слова
ü утворіть нове слово , змінивши літеру.)
3. Математика -
підручник с. 93 (Об'ємні фігури) 1,2
-усно, 3,4-письмово https://www.youtube.com/watch?v=f9mt5NudSTc
Робочий зошит с. 29
2 квітня1. Українська мова Читання – Робота з дитячою книжкою: читаю казки В.О.Сухомлинського ( прочитати, обговорти, у фотозвіті показати назву твору)
derevo-kazok.org/kazki-vasilja-suhomlinskogo/
https://suchomlinskiy.io.ua/s2288309/chitati_kazki
2. Українська мова
Письмо - письмо вивченої літери,
складів, слів із нею (Зошит для письма і розвитку мовлення Ч ІІ с.43
написати склади
із буквосполученням ьо;
написати слова;
написати речення.
1. Математика - Розв'язуємо задачі - підручник с. 94, 95 ( Завдання від бджілки –
трудівниці) усно - 1,2,3,4, с.94 ;
письмово 1,3,4,6 с.95)
3 квітня
1. Я
досліджую світ - В підручнику опрацювати с. 78-79
В зошиті
с. 24-25 (завдання практичного характеру :
v
вирізати столове приладдя та
приклеїти у відповідних місцях біля тарілки,
зразок у підручнику с.79 ;
v
навчитися складати серветки до столового
столу;
v розфарбуй лише ті малюнки, на яких люди дотримуються правил етикету;
v записати правила етикету за столом.
2.
Українська мова Закріплення знань про
звукове значення вивчених букв. Виконання завдань з друкованого зошита.
(Українська мова, робочий зошит с.34-35)
v підпиши малюнок;
v записати звукову схему 6 слів під словами;
v скласти список учнів за абеткою;
v розподіли слова за кількістю звуків.
Немає коментарів:
Дописати коментар