Дистанційне навчання 2 тиждень

30    березня
1. Я досліджую світ    Тиждень   №27  за яким ми працюємо має назву « Навіщо ми їмо»
В підручнику опрацювати  с. 74-75 ( розглянути картинку на с. 74 обговорити , які продукти на ній зображені. А на с. 75  дізнайтеся, прочитавши дитині, для чого потрібна їжа. Обговоріть, яка страва улюблена у вашій сім'ї, у вашої дитини, приготуйте її разом , сфотографуйтеся, як готуєте її).
В зошиті с. с. 18-21  ( в першому завданні, «Дізнайтеся, що люблять їсти твої однокласники», записуємо імена членів родини, а не однокласників.
2.  Українська мова   Читання  в підручнику с. 44-45 ( читаємо , обговорюємо, хоч  до одного – двох слів складіть звукову модель будь-якого слова з цієї сторінки.

3.   Українська мова   Письмо  В робочому зошиті з української мови каліграфічно пишемо велику і маленьку букву Єє с. 30
4. Математика             Підручник с. 91 усно 1,2,4 , письмово 3
                                         Зошит с.27 письмово






          
                                           




31    березня
   1.      Я досліджую світ        Підручник с. 76-77 (роздивитися, обговорити з дитиною) , в зошиті     с. 22-23  (зафарбуй, познач, пронумеруй)
2.                  Українська мова   Читання -  буква ь   с.76  ( пограйте у гру «Один- багато», опрацюйте твір В. Сухомлинського « Мильна бульбашка», спочатку батьки прочитайте, а потім діти . Придумайте по 2-3 питання до тексту дітям, щоб вони дали вам відповідь)
      Письмо – с.31
3.      Математика   підручник с. 92 усно 2,4  письмово 1,3 . Робочий зошит с.28




                                         







1   Квітня
1.      Українська мова   Читання -  Буквосполучення ьо  с.47 (Прочитайте слова, чим вони схожі, чим відрізняються. Читаємо текст про льон, переказуємо , складаємо 2 запитання до тексту.)  Зошит с.32-33 (розфарбуй, склади і  запиши речення, склади і запиши слова)



2.      Українська мова   Письмо  - письмо вивченої літери, складів, слів із нею (Зошит для письма і розвитку мовлення Ч ІІ с.42
ü  надрукуйте ь,
ü  знайдіть картинку, яка відповідає звуковій моделі,
ü  напишіть склади і слова
ü   утворіть нове слово , змінивши літеру.)

3. Математика  -  підручник с. 93  (Об'ємні фігури) 1,2 -усно, 3,4-письмово https://www.youtube.com/watch?v=f9mt5NudSTc      Робочий зошит с. 29

       
                                                                                                                                                

                                                                                                                                                         

    
                                                2 квітня

  1. Українська мова   Читання – Робота з дитячою книжкою:  читаю казки                В.О.Сухомлинського   ( прочитати, обговорти, у фотозвіті показати назву твору)
derevo-kazok.org/kazki-vasilja-suhomlinskogo/
https://suchomlinskiy.io.ua/s2288309/chitati_kazki
2. Українська мова   Письмо  - письмо вивченої літери, складів, слів із нею (Зошит для письма і розвитку мовлення Ч ІІ с.43
         -  записати місяці у назвах яких є м'який знак ;
     написати склади із буквосполученням ьо;
            написати слова;
     написати речення.
1.   Математика  -  Розв'язуємо задачі -  підручник с. 94, 95 ( Завдання від бджілки – трудівниці) усно - 1,2,3,4, с.94 ;  письмово 1,3,4,6 с.95)


                                                                       
                                                                    
3         квітня

1. Я досліджую світ -   В підручнику опрацювати  с. 78-79   В зошиті  с. 24-25 (завдання практичного характеру :
v  вирізати столове приладдя та приклеїти  у відповідних місцях  біля тарілки,  зразок у підручнику с.79  ;
v  навчитися складати серветки до столового столу;
v  розфарбуй лише ті малюнки, на яких люди дотримуються правил етикету;
v  записати правила етикету за столом.





2. Українська мова   Закріплення знань про звукове значення вивчених букв. Виконання завдань з друкованого зошита. (Українська мова, робочий зошит с.34-35)
                                         v  підпиши малюнок;
v  записати звукову схему 6 слів під словами;
v  скласти список учнів за абеткою;
v  розподіли слова за кількістю звуків.

















Немає коментарів:

Дописати коментар