П’ятниця
1.ЯДС с.12(п), с.7
(з)
2.Українська мова с.16 -17 (підручник), с.7 (зошит)
3.Мистецтво с.
74-75 (п) Виготовлення подарункової упаковки ( в зошиті з образотворчого
мистецтва)
Четвер 21 січня
1.Українська мова с.15 -16 (підручник), с.6 (зошит).
2.Математика с.78 №№1,2,3,4,5 – усно, №6,7 - письмово
3.Мистецтво с.72-73 (п) Пісенька «Дружба» с.32-33( зошит
з музики)
Середа 20 січня
1.ЯДС с.11(п) с.6 (з)
2.Українська мова с.14 (підручник прочитати), Впр 3 в підручнику с.14
3.Математика с.77
№1,2,3,4, – усно, №5,6,7 -
письмово
Вівторок 19 січня
1.ЯДС с.10(п), с.5 (з)
2.Українська мова с.13( підручник), с.4-5 (зошит)
3.Математика с.76 №1,3,4 – усно, №2,5 - письмово
Понеділок 18 січня
1.ЯДС с.9(підручник), с.4 (зошит)
2.Українська мова с.11-12 (підручник, знати правила), с.3-4 (зошит)
3.Математика с.75 №1,2,3,4,5 – усно, №6,7 - письмово
4.ЯДС (трудове навчання) «Пишна балеринка» с.49, а шаблон на с.43
П’ятниця 15 січня
Я 1. ЯДС с.8(п), с.3(з)
2. Українська мова с.10-11 (п), Записати в зошит словесну інструкцію ліплення сніговика ( в правильній послідовності) с.11(підручник)
3. Мистецтво
- малюємо сніговичка (в зошиті з образотворчого мистецтва)
Четвер 14 січня
1.
Українська
мова с.2 (з)
2.
Математика
с 74 №1,2,3 - усно, № 4,6 – письмово
3.
Мистецтво
с.68-69 (п), с.30-31 (з)
Середа 13 січня
1.
ЯДС с.6-7 (п) , с 2(з)
2.
Українська
мова с.7-10 (п) - читати, вміти переказати.
Скласти три запитання до тексту , які б розпочиналися з таких слів
«Хто?», «Що?», «Де?», «Коли?», «Чому?». (Наприклад, « Що побажала мама Олі в
різдвяну ніч?»)
3.
Математика с.73 №
1,2,3,4 – усно , №5,6 - письмово
Завдання 1
Групи многокутників за кількістю кутів: чотирикутники (4 кути), шестикутник (6 кутів), семикутник (7 кутів)
Групи многокутників за кольором: зелені (семикутник, шестикутник) і білі (чотирикутники)
Завдання 2,3 №1 – чотирикутник (прямокутна трапеція), №2 – чотирикутник (паралелограм), №3 – прямокутник, №4 – чотирикутник (ромб), №5 – квадрат
Чотирикутники, у яких всі кути прямі: №3 (прямокутник), №5 (квадрат)
Завдання 4 Перевір, чи ці чотирикутники — прямокутники. Порівняй периметри
Міркуємо так
У чотирикутників усі кути прямі, тому вони є прямокутниками
У прямокутнику ABCD довжина АВ = 4 см, ширина ВС = 1 см
Р = 4 + 1 + 4 + 1 = 10 (см) – периметр прямокутника ABCD
У прямокутнику MNPO довжина ОР = 7 см, ОМ = 1 см
Р = 7 + 1 + 7 + 1 = 16 (см) – периметр прямокутника MNPO
16 – 10 = 6 (см) – на стільки сантиметрів більший периметр прямокутника MNPO, ніж прямокутника ABCD (на стільки сантиметрів менший периметр прямокутника ABCD, ніж прямокутника MNPO)
Завдання 5 У лісовій школі навчалося 20 лисичок, а зайчиків — на 5 менше. Білочок навчалося стільки, скільки лисичок та зайчиків разом. Скільки учнів у лісовій школі?
Лисички | Зайчики | Білочки | Всього |
20 учнів | на 5 учнів більше, ніж лисичок | стільки ж, скільки лисичок і зайчиків разом | ? |
Короткий запис
Лисички — 20 учнів
Зайчики — ?, на 5 учнів менше, ніж лисичок
Всього (Лисички і зайчики) — ?
Білочки — стільки ж, скільки лисичок і зайчиків
Всього — ?
Схема
Вираз (20 + 20 – 5) + (20 + 20 – 5)
Короткий запис №1 Лисички — 20 учнів Зайчики — ?, на 5 учнів менше | Короткий запис №2 Лисички — 20 учнів Зайчики — 15 учнів Всього (білочки) — ? | Короткий запис №3 Лисички — 20 учнів Зайчики — 15 учнів Білочки — 35 учнів Всього — ? |
План розв'язування
1) Скільки зайчиків у школі?
2) Скільки білочок у школі?
3) Скільки учнів у лісовій школі?
Розв’язання
1) 20 – 5 = 15 (з.) – зайчиків навчалося у школі
2) 20 + 15 = 35 (б.) – білочок навчалося у школі
3) 35 + 35 = 70 (уч.) – учнів у лісовій школі
Відповідь: у лісовій школі 70 учнів
Завдання 6
17 – 8 = 17 – 7 – 1 = 9
16 – 7 = 16 – 6 – 1 = 9
20 + 8 = 28 28 – 8 = 20
50 – 15 = 30 + (20 – 15) = 30 + 5 = 35
50 – 35 = 50 – 30 – 5 = 20 – 5 = 15
49 + 11 = 50 + 10 = 60
79 + 21 = 79 + 1 + 20 = 80 + 20 = 100
Завдання 7 Задача на знаходження суми
На зиму білка зробила в дуплі запаси: 20 грибів, 15 жолудів і 35 лісових горішків. Скільки харчів запасла білка?
Гриби | Жолуді | Лісові горішки | Всього |
20 харчів | 15 харчів | 35 харчів | ? |
Короткий запис
Гриби — 20 харчів
Жолуді — 15 харчів
Горішки — 35 харчів
Всього — ?
Схема
Розв’язання
20 + 15 + 35 = 70 (х.) – харчів запасла білка
Відповідь: білка запасла 70 харчів
Завдання 7
Прямокутник зі сторонами 4 см і 3 см
� Володя зайшов у ліфт на четвертому поверсі. Він піднявся на 2 поверхи, поговорив із другом, а потім проїхав ліфтом 3 поверхи. На якому поверсі міг вийти з ліфта Володя?
Міркуємо так
4 + 2 + 3 = 9 (п.) – поверх, якщо Володя піднявся уверх на 3 поверхи
4 + 2 – 3 = 3 (п.) – поверх, якщо Володя їхав вниз на 3 поверхи
Вівторок 12 січня
1. . ЯДС с. 5 (п). Зробии сніжинку в техніці витинанка
2. . Українська мова с.1(з)
3. . Математика с.72(п),
№ 1-5 усно, письмово №6,7
Завдання 1 Проста задача
Уранці з аеродрому вилетіло 6 літаків, опівдні — на 4 літаки більше. Скільки літаків вилетіло з аеродрому опівдні?
Короткий запис
Уранці — 6 літаків
Опівдні — ?, на 4 літаки більше
Схема
Розв’язання
6 + 4 = 10 (л.) – літаків вилетіло з аеродрому опівдні
Відповідь: опівдні з аеродрому вилетіло 10 літаків
Завдання 2 Складена задача
Уранці з аеродрому вилетіло 6 літаків, опівдні — на 4 літаки більше. Скільки всього літаків вилетіло з аеродрому вранці й опівдні?
Уранці | Опівдні | Всього |
6 літаків | на 4 літаки більше | ? |
Короткий запис
Уранці — 6 літаків
Опівдні — ?, на 4 літаки більше
Всього — ?
Схема
Вираз 6 + (6 + 4)
Короткий запис №1 Уранці — 6 літаків Опівдні — ?, на 4 літаки більше | Короткий запис №2 Уранці — 6 літаків Опівдні — 10 літаків Всього — ? |
План розв'язування
1) Скільки літаків вилетіло з аеродрому опівдні ?
2) Скільки літаків вилетіло з аеродрому вранці й опівдні?
Розв’язання
1) 6 + 4 = 10 (л.) – літаків вилетіло з аеродрому опівдні
2) 6 + 10 = 16 (л.) – літаків вилетіло з аеродрому вранці й опівдні
Відповідь: вранці й опівдні з аеродрому вилетіло 16 літаків
4.
Понеділок 11 січня
1.
ЯДС с.4 (п),
с.1(з)
2.
Українська
мова с.6-7 (п), Впр 1,2 (усно), 3,4-
(письмово)
3.
Математика с. 71, № 1-5(усно), письмово
№5,6
4.
ЯДС
(трудове навчання) «Пишна ялиночка»
Немає коментарів:
Дописати коментар