Дистанційне навчання 11 січня - 22 січня


П’ятниця

1.ЯДС  с.12(п),  с.7  (з)



2.Українська мова с.16 -17 (підручник),  с.7 (зошит)

3.Мистецтво с. 74-75 (п) Виготовлення подарункової упаковки ( в зошиті з образотворчого мистецтва)

Четвер 21 січня

1.Українська мова с.15 -16 (підручник), с.6 (зошит).






2.Математика с.78 №№1,2,3,4,5 – усно,  №6,7 - письмово



3.Мистецтво с.72-73 (п) Пісенька «Дружба» с.32-33( зошит з музики)




Середа 20 січня

1.ЯДС  с.11(п) с.6  (з)




 

2.Українська мова с.14 (підручник прочитати),  Впр 3 в підручнику с.14


3.Математика с.77   №1,2,3,4, – усно,  №5,6,7 - письмово

Вівторок 19 січня

      1.ЯДС  с.10(п), с.5  (з)



      2.Українська мова  с.13( підручник), с.4-5 (зошит)



      3.Математика с.76 №1,3,4 – усно,  №2,5 - письмово




                                       Понеділок 18 січня

             1.ЯДС  с.9(підручник),  с.4 (зошит)

            2.Українська мова с.11-12 (підручник, знати правила),  с.3-4 (зошит)



            3.Математика с.75 №1,2,3,4,5 – усно,  №6,7 - письмово



           4.ЯДС (трудове навчання) «Пишна балеринка» с.49, а шаблон на с.43





П’ятниця 15 січня

Я             1. ЯДС   с.8(п),  с.3(з)


2.     Українська мова  с.10-11 (п), Записати в зошит словесну інструкцію ліплення сніговика ( в правильній послідовності) с.11(підручник)

3.               Мистецтво - малюємо сніговичка (в зошиті з образотворчого мистецтва)




Четвер 14 січня

1.     Українська мова  с.2 (з)

2.     Математика с 74 №1,2,3  - усно, № 4,6 – письмово


3.     Мистецтво с.68-69 (п), с.30-31 (з)


Середа 13 січня



1.     ЯДС  с.6-7 (п) , с 2(з)

2.     Українська мова с.7-10 (п) - читати, вміти переказати.   Скласти три запитання до тексту , які б розпочиналися з таких слів «Хто?», «Що?», «Де?», «Коли?», «Чому?». (Наприклад, « Що побажала мама Олі в різдвяну ніч?»)


3.     Математика   с.73  № 1,2,3,4 – усно , №5,6 - письмово

Завдання 1

Групи многокутників за кількістю кутів: чотирикутники (4 кути), шестикутник (6 кутів), семикутник (7 кутів)

Групи многокутників за кольором: зелені (семикутник, шестикутник) і білі (чотирикутники)

 

Завдання 2,3  №1 – чотирикутник (прямокутна трапеція), №2 – чотирикутник (паралелограм), №3 – прямокутник, №4 – чотирикутник (ромб), №5 – квадрат

Чотирикутники, у яких всі кути прямі: №3 (прямокутник), №5 (квадрат)

 

Завдання 4 Перевір, чи ці чотирикутники — прямокутники. Порівняй периметри

Міркуємо так

У чотирикутників усі кути прямі, тому вони є прямокутниками

У прямокутнику ABCD довжина АВ = 4 см, ширина ВС = 1 см

Р = 4 + 1 + 4 + 1 = 10 (см) – периметр прямокутника ABCD

У прямокутнику MNPO довжина ОР = 7 см, ОМ = 1 см

Р = 7 + 1 + 7 + 1 = 16 (см) – периметр прямокутника MNPO

16 – 10 = 6 (см) – на стільки сантиметрів більший периметр прямокутника MNPO, ніж прямокутника ABCD (на стільки сантиметрів менший периметр прямокутника ABCD, ніж прямокутника MNPO)

 

Завдання 5  У лісовій школі навчалося 20 лисичок, а зайчиків — на 5 менше. Білочок навчалося стільки, скільки лисичок та зайчиків разом. Скільки учнів у лісовій школі?

Лисички

Зайчики

Білочки

Всього

20 учнів

на 5 учнів більше, ніж лисичок

стільки ж, скільки лисичок і зайчиків разом

?

Короткий запис

Лисички — 20 учнів

Зайчики — ?, на 5 учнів менше, ніж лисичок

Всього (Лисички і зайчики) — ?

Білочки — стільки ж, скільки лисичок і зайчиків

Всього — ?

Схема


Вираз (20 + 20 – 5) + (20 + 20 – 5)

Короткий запис №1

Лисички — 20 учнів

Зайчики — ?, на 5 учнів менше

Короткий запис №2

Лисички — 20 учнів

Зайчики — 15 учнів

Всього (білочки) — ?

Короткий запис №3

Лисички — 20 учнів

Зайчики — 15 учнів

Білочки — 35 учнів

Всього — ?

План розв'язування

1) Скільки зайчиків у школі?

2) Скільки білочок у школі?

3) Скільки учнів у лісовій школі?

Розв’язання

1) 20 – 5 = 15 (з.) – зайчиків навчалося у школі

2) 20 + 15 = 35 (б.) – білочок навчалося у школі

3) 35 + 35 = 70 (уч.) – учнів у лісовій школі

Відповідь: у лісовій школі 70 учнів

 

Завдання 6

17 – 8 = 17 – 7 – 1 = 9

16 – 7 = 16 – 6 – 1 = 9

20 + 8 = 28     28 – 8 = 20

50 – 15 = 30 + (20 – 15) = 30 + 5 = 35

50 – 35 = 50 – 30 – 5 = 20 – 5 = 15

49 + 11 = 50 + 10 = 60

79 + 21 = 79 + 1 + 20 = 80 + 20 = 100

 

Завдання 7 Задача на знаходження суми

На зиму білка зробила в дуплі запаси: 20 грибів, 15 жолу­дів і 35 лісових горішків. Скільки харчів запасла білка?

Гриби

Жолуді

Лісові горішки

Всього

20 харчів

15 харчів

35 харчів

?

Короткий запис

Гриби — 20 харчів

Жолуді — 15 харчів

Горішки — 35 харчів

Всього — ?

Схема


Розв’язання

20 + 15 + 35 = 70 (х.) – харчів запасла білка

Відповідь: білка запасла 70 харчів  

 

Завдання 7

Прямокутник зі сторонами 4 см і 3 см


� Володя зайшов у ліфт на четвертому поверсі. Він піднявся на 2 поверхи, поговорив із другом, а потім проїхав ліфтом 3 поверхи. На якому поверсі міг вийти з ліфта Володя?

Міркуємо так

4 + 2 + 3 = 9 (п.) – поверх, якщо Володя піднявся уверх на 3 поверхи

4 + 2 – 3 = 3 (п.) – поверх, якщо Володя їхав вниз на 3 поверхи



Вівторок 12 січня

1.    .  ЯДС  с. 5 (п). Зробии  сніжинку в техніці витинанка



2.     . Українська мова  с.1(з)


 

3.    .  Математика  с.72(п),  № 1-5 усно, письмово  №6,7

Завдання 1  Проста задача

Уранці з аеродрому вилетіло 6 літаків, опівдні — на 4 лі­таки більше. Скільки літаків вилетіло з аеродрому опівдні?

Короткий запис

Уранці — 6 літаків

Опівдні — ?, на 4 літаки більше

Схема


Розв’язання

6 + 4 = 10 (л.) – літаків вилетіло з аеродрому опівдні

Відповідь: опівдні з аеродрому вилетіло 10 літаків

 

Завдання 2 Складена задача

Уранці з аеродрому вилетіло 6 літаків, опівдні — на 4 лі­таки більше. Скільки всього літаків вилетіло з аеродрому вранці й опівдні?

Уранці

Опівдні

Всього

6 літаків

на 4 літаки більше

?

Короткий запис

Уранці — 6 літаків

Опівдні — ?, на 4 літаки більше

Всього — ?

Схема


Вираз 6 + (6 + 4)

Короткий запис №1

Уранці — 6 літаків

Опівдні — ?, на 4 літаки більше

Короткий запис №2

Уранці — 6 літаків

Опівдні — 10 літаків

Всього — ?

План розв'язування

1) Скільки літаків вилетіло з аеродрому опівдні ?

2) Скільки літаків вилетіло з аеродрому вранці й опівдні?

Розв’язання

1) 6 + 4 = 10 (л.) – літаків вилетіло з аеродрому опівдні

2) 6 + 10 = 16 (л.) – літаків вилетіло з аеродрому вранці й опівдні

Відповідь: вранці й опівдні з аеродрому вилетіло 16 літаків



4.     

Понеділок 11 січня

1.     ЯДС                       с.4 (п),  с.1(з)

2.     Українська мова  с.6-7 (п), Впр 1,2 (усно), 3,4- (письмово)

3.     Математика      с. 71, № 1-5(усно),  письмово  №5,6






4.     ЯДС (трудове навчання)   «Пишна ялиночка»








Немає коментарів:

Дописати коментар