22 травня
1. Я досліджую світ Підручник с. 124 -125, робочий зошит с.78-79
Правила поведінки учнів під час екскурсії
1. Під час слідування
до місця перебування та назад дотримуватися правил
дорожнього руху, не
виходити на проїжджу частину.
2. Без дозволу
керівника групи не залишати місця перебування.
3. В разі поганого
самопочуття негайно повідомити керівника групи.
4. Дотримуватися
правил пристойної поведінки та виконувати розпорядження
керівника групи.
5. Дотримуватися
правил протипожежної безпеки під час розведення вогнища.
6. Не торкатися
незнайомих предметів, які можуть бути вибухонебезпечними.
7. Паління, вживання
алкогольних напоїв та купання в річці суворо заборонені.
1. У музей, на виставку
1. Веди себе
спокійно, стримано.
2. Уважно оглядай,
слухай, не перебігай безладно від одного до іншого об'єкту.
3. Без дозволу нічого
не чіпай.
4. Голосно не
розмовляй.
5. Не забуть подякувати екскурсовода.
2. На природу
1. Візьми чисту воду
для пиття та миття рук.
2. Не пий сиру воду з
природних водоймищ.
3. Не збирай невідомі
тобі рослини, ні в якому разі не бери їх до рота.
4. Не сміти на природі.
5. Не розпалюй багаття.
6. Не ламай дерева.
7. Не затримуйся довго з друзями, коли вечоріє - ти повинен бути вдома.
8. Дотримуйся правил
дорожнього руху.
3. Правила дорожнього руху
1. Проходь по
тротуару тільки з правого боку. Якщо немає тротуару, йди по
лівому краю дороги,
назустріч руху транспорту.
2. Дорогу переходь у
тому місці, де вказана пішохідна доріжка або встановлено
світлофор. Дорогу
переходь на зелене світло.
3. Коли переходиш
дорогу, дивись спочатку ліворуч, потім на право.
4. Якщо немає світлофора, переходь дорогу на перехресті. Перетинати вулицю
треба прямо, а не навскоси.
5. На проїжджій
частині ігри суворо заборонені.
6. Не виїжджай на
проїжджу частину на велосипеді.
4. Правила поведінки в громадських місцях
1. На вулиці голосно
розмовляти, кричати, сміятися непристойно.
2. Не можна смітити
на вулиці: гризти насіннячка, кидати папірці, цукеркові
обгортки, огризки від
яблук.
3. Під час
відвідування кінотеатру не треба шуміти, бігати, затівати ігри.
4. Під час перегляду
кінофільму непристойно заважати глядачам, плескати
стільцями, свистіти,
тупотіти.
5. При вході в зал і
при виході не треба поспішати, штовхатися.
6. Будьте ввічливі.
5. Правила особистої безпеки на вулиці
1. Якщо на вулиці
хтось іде або біжить за тобою, а додому далеко, біжи в
найближче людне
місце: до магазину, автобусної зупинки.
2. Якщо незнайомі
дорослі намагаються відвести тебе силою, чини опір, кричи,
гукай на допомогу:
«Допоможіть! Мене веде незнайома людина!
3. Не погоджуються ні
на які пропозиції незнайомих дорослих.
4. Нікуди не йди з незнайомими дорослими і не сідай з ними в машину.
5. Ніколи не хвалися
тим, що у твоїх дорослих багато грошей.
6. Не запрошуй додому
незнайомих дітей, якщо вдома немає нікого з дорослих.
7. Не грай з
настанням темряви.
2. Українська мова - читання дитячої літератури ( скинути у
фотозвіті назву книжечки або твору),
3.Українська мова -
письмо «Зошит для письма і розвитку мовлення» с. 60-61
21 травня
1. Українська мова –
читання с. 75
Де плавала Муха?
Хто втішав Муху?
Хто допоміг Мусі?
Що простягнув хлопчик?
Як Хлопчик назвав Муху?
Про що міркувала Муха, сидячи на лампі?
Лампа спалахнула зі словами:
Коли Хлопчик розплющив очі, то ані ....., ані ..... поруч не було.
Чому у тексті "Невдячна Муха" слова Чаїнка, Хлопчик, Лампа, Птах, Муха написані з великої букви?
Як ти оцінюєш поведінку Мухи?
2. Українська мова –
письмо «Зошит для письма і розвитку мовлення»
с. 26-29
3. Математика Підручник с.127,
зошит с.59
20 травня
1. Українська мова –
читання с. 74
2. Українська мова –
письмо робочий зошит с. 57 , 62 (3 -завдання)
![]() |
Добавьте подпись |
19 травня
1. Я досліджую світ -
Підручник с. 124 -125, робочий зошит с.76
-77
2. Українська мова -читання с.73
3. Українська мова - письмо «Зошит для письма і розвитку мовлення» с. 55, 59
3. Математика Підручник с.124, зошит с.56
Пам’ятка:
Правила
поведінки учнів у шкільному автобусі.
1. Забороняється наближатися до рухомого автобуса до
повної його зупинки.
2. Обходити автобус необхідно спереду.
3. При посадці в салон вести себе спокійно, не поспішати
і не штовхатися.
4. Необхідно пропустити вперед молодших.
5. Не займати по можливості перші місця, залишити їх для
супроводжуючих учителів.
6. У салоні поводитися дисципліновано, не вставати з
місць, не кричати.
7. Забороняється робити будь-які позначки авторучкою (або
іншими засобами чи ріжучими предметами) на оббивці крісел; витирати вікна
шторами.
8. Забороняється самостійно відкривати вікна і люки,
висовуватися в них.
9. Якщо стало зле під час руху автобуса, потрібно подати
сигнал супроводжуючому вчителю; поводити себе спокійно, не створюючи паніки.
10. Вставати з місця лише після повної зупинки автобуса.
11. Забороняється залишати після себе сміття в салоні
автобуса.
12. Бруд і сніг з одягу і взуття спробуй максимально
видалити до посадки в автобус.
13. У разі виникнення аварійних ситуацій (технічних
збоїв, пожежі тощо) після повної зупинки транспорту за вказівкою водія діти під
супроводом вчителя повинні швидко й без паніки покинути автобус і відійти на
безпечну відстань, не виходячи при цьому на проїжджу частину.
18 травня
1. Я досліджую світ - Тиждень № 34 " Плануємо екскурсію"
Підручник с. 120 -123, робочий
зошит с.74 - 75
Довідайся, куди вирушає кожна група дітей.
![]() |
Добавьте подпись |
Олексій разом з однокласниками збирається на екскурсію до заповідника. Які найнеобхідніші речі має взяти із собою хлопчик? Поясни свою відповідь.
2. Українська мова – читання с.72
3. Українська мова - письмо робочий зошит с.56, с. 62 (2 – завдання)
4. Математика - Підручник с.122-123, зошит с.54-55
(Завдання Бджілки - трудівниці)
Немає коментарів:
Дописати коментар